Esports de Muntanya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Sierra Espuña

2 participantes

Ir abajo

Molts dies voldries passar a la muntanya?

Sierra Espuña Vote_lcap0%Sierra Espuña Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Sierra Espuña Vote_lcap50%Sierra Espuña Vote_rcap 50% 
[ 1 ]
Sierra Espuña Vote_lcap0%Sierra Espuña Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Sierra Espuña Vote_lcap50%Sierra Espuña Vote_rcap 50% 
[ 1 ]
Sierra Espuña Vote_lcap0%Sierra Espuña Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Vots Totals : 2
 
 
Sondeo cerrado

Sierra Espuña Empty Sierra Espuña

Missatge  Carles Ds Mar 01, 2008 8:52 pm

Anem allà:

Encara que és una primera planificació per a disfrutar aquesta Setmana Santa a la muntanya d'una forma un tant diferent.
Anem "de caseta" a SIERRA ESPUÑA - MURCIA

Eixida: el dimarts per la vesprada-nit, tal volta millor eixir el dimecres de Sant Josep.
Dies escalada: dos- tres: Dimecres, dijous i divendres. Tema per a parlar. Es podria dedicar el divendres per al bulder, que encara hi ha molta feina.
Graus: Hi ha molts, com diu el "sensei" vietes per a tots, per als xikets, per als jovens, per als adults, per als casats, per als que busquen nuvia ('lol!')
lol!
Dormir No se
Altres activitats: es poden proposar, per això tenim el foro

Dir que és una de les escoles en les que es va formar Vicent Lluís, si no m'enganye....
Mes aviat parlem
Carles
Carles
Admin

Nombre de missatges : 83
Data d'inscripció : 01/03/2008

https://eltorronet.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Sierra Espuña Empty FRIKI EIXIDA SERRASPUNYERA

Missatge  Vicent Lluís Dt Mar 04, 2008 11:06 pm

He estat mirant. Hi ha una zona de camping on es poden montar les tendes (com no) i tb hi han cabanyes de fusta;el tema economic no tinc ni idea, suponc que les cabanyes seràn més cares. La meua germana em va dir que anava a trucar per vorer com estava el tema.
El tema de dies... per poder aclarir-nos, cadascú deuria de dir els dies que vol anar i posar-nos d´acort entre nosaltres, jo si hi ha algú que puga anar dimarts aniria de matí, sinò eixir dimarts vesprada-nit. Jo aniré en la furgoneta i dormiré en ella, així que ha vorer si la meua germana veu el tema de les tendes i tal i ja els que aneu al parquing vos poseu d´acort. Per anar, amb mi caben dos més, i jo tornaré el divendres en acabar la jornada friki-escalable.
Activitats per fer..... hi han varies rutetes per fer senderisme, a l´enllaç de sierra espuña apareixen, i hi han curtetes així qeu farem alguna nocturna. Al camping tb s´oferta una activitat d´orientació, jo la vaig fer una vegada que vaig estar en la uni; bueno això ja es veu allí i qui li intereseeeeeee, jo preferixc fer les vietes de 200 metres, jeje. En quan al tema Escalable, jo no hi he estat mai, però al croquis pinta molt bé, hi ha un sector iniciació on trobem desde III, fins V. Després tb hi han prous vietes de 6a i 6b i el més atrallent: hi han dos vies de 175 i 200 metres de 6a, i una de 175 de 6b, tot equipat!!!!!!. Pot ser el pitjor que té es l´aproximació doncs per anar a les parets hi ha que patejar de 45 a 60 minuts però bueno.... ho agafarem amb filosofia.
I bueno nose, poques coses més a dir, que diga algo la gent per concretar cotxes, principalment. Per cert a la furgoneta pot dormir altre/a i sino me la busque allí, jajaja.
P.D.: El dia de san Josep allí baix no es festa així que Victor, pots passar-te per al tenda d´Alcantarilla per a comprarte els peus de minino. afro

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Sierra Espuña Empty FRIKI EIXIDA SERRASPUNYERA

Missatge  Vicent Lluís Dt Mar 04, 2008 11:41 pm

Ja he trobat el llistat de preus. Val 3,50 euros per tenda/dia i 3,50 per persona/dia.
Les cabanyes valen... ací us adjunte la pàgina on estan tots els preus: http://www.campingsierraespuna.com/nueva/precios.htm.
Perfavor confirmeu cadascú els dies que te que quedar-se a dormir i tal, per poder reservar, doncs nose si hi ha algún aforo de tendes o k, per a les cabanyes sip perquè hi ha un nombre limitat.
AGURRRRRRSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS afro

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Sierra Espuña Empty Dies Carlos

Missatge  Carles Dc Mar 05, 2008 12:14 am

Bueno, bueno, molt interessant, però tindre que portar-me una UCI o algo de EPO, perquè açò pinta massa bé.
Jo de moment:
dimarts vesprada
dimecres tot el dia, menys un ratet que aprofitaré per a cridar a mon pare per felicitar-lo, ho faré abans de pujar la de 200 m no siga que em pille ahí dalt i el movil vole.
dijous pel matí
Carles
Carles
Admin

Nombre de missatges : 83
Data d'inscripció : 01/03/2008

https://eltorronet.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Sierra Espuña Empty Re: Sierra Espuña

Missatge  Carles Dt Mar 11, 2008 9:27 pm

Ningú més s'apunta????????
Carles
Carles
Admin

Nombre de missatges : 83
Data d'inscripció : 01/03/2008

https://eltorronet.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Sierra Espuña Empty Re: Sierra Espuña

Missatge  Carles Dt Mar 18, 2008 2:34 am

Eixida dimecres de matí a les 7:00

Visita Alcantarilla per arreplegar algo de material per a escalar i per a menjar.

Dimecres vesprada:
escalar
Dijous matí:
escalada- marxa
Dijous vesprà:
escalada - marxa
Dijous nit:
Tornada a Sella, alguns
Carles
Carles
Admin

Nombre de missatges : 83
Data d'inscripció : 01/03/2008

https://eltorronet.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Sierra Espuña Empty Re: Sierra Espuña

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum