Esports de Muntanya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

MARXA FERROVIÀRIA 100KM A PEU

2 participantes

Ir abajo

MARXA FERROVIÀRIA  100KM A PEU Empty MARXA FERROVIÀRIA 100KM A PEU

Missatge  kike Dl Abr 28, 2008 11:52 pm

Bé, abans que res, hola a tots i a totes, ja que em connecte per primera vegada. ´
El proper 24 i 25 de maig tindrà lloc la dotzena marxa ferroviària des de Dénia fins Alacant a peu. Es tracta d'agafar l'últim tren que ix en direcció Dénia (19:47 des de Creueta) que arriba alli a les 21:42 per a començar a caminar a les 22:00. El trajecte té parades en cada estació de la línia (Teulada, Gata, Calp, Altea, Benidorm, La Vila, Campello, Alacant) on es para aproximadament uns 20-30 min. Entre cada estació hi ha més o menys 15 km (46 fins a Altea, per exemple, on es calcula l'arribada a les 07.10). La qüestió és que, com que no és una competició, hi ha una furgoneta que va portant les motxilles, assistència mèdica i massatgista gratix ( en cada estació, van "de suport", si et canses i no estàs prop d'una estació, la furgo t'arreplega). La inscripció també és gratis i on vullgues, en arribar a l'estació, puges al tren i prou. La meva idea en principi és anar fins Benidorm, (que ja son uns 60 km i s'arriba sobre les 10 del matí). i anar en tren fins la Creueta.De tota manera, qui vullga pot rertirar-se abans o després. El desdejuni i el berenar estan pagats. Només cal portar "chaleco reflectante" o jupetí fosforito. L'organització ens donarà samarretes de la marxa. Cal inscriure's en un telèfon que no recorde, però de tota manera, penjaré cartells este cap de setmana pel poble, ok?. Ja parlem

kike

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 28/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

MARXA FERROVIÀRIA  100KM A PEU Empty Re: MARXA FERROVIÀRIA 100KM A PEU

Missatge  Carles Dc Abr 30, 2008 1:57 pm

Hola i benvingut per ací
Està molt bé això, jo m'apuntaria però eixe cap de setmana estaré per terres catalanes.

Hi ha algo similiar que es faça pel matí??
Carles
Carles
Admin

Nombre de missatges : 83
Data d'inscripció : 01/03/2008

https://eltorronet.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum