Esports de Muntanya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Per a quan Catalunya?

3 participantes

Ir abajo

Per a quan Catalunya? Empty Per a quan Catalunya?

Missatge  Vicent Lluís Ds Maig 10, 2008 12:10 pm

Bueno per fi torne a exercir!!!! Tinc una substitució en un institut el Baix Penedès (La Bisbal del Penedès) i en un principi es per un més. Donat que fins el cap de setmana del 31 no baixaré, vos propose que pugeu per escalar un poc per ací. Xarli, tu el cap de setmana del 24-25 crec que puges a Barna no? o siga que eixe diumenge podem fer una eixeta!!! a+ dormirás en llit si et quedes ací doncs ara estic sol al pis. Ves convencent a victor i a vorer si s´anima, bueno victor i tot aquell que s´apunte!!!!!!
jA XARREM

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Per a quan Catalunya? Empty Re: Per a quan Catalunya?

Missatge  Carles Dl Maig 12, 2008 1:49 am

Tenemos noticias des de Catalunya.

Bueno, que tot el món sàpiga que aquí el compi se ha ido con la bici a Tarragona, así me lo dijeron, no se, si la bici en el coche o el en la bici.

Si si, animeu-vos tots ja d'una vegada, que tenim que fer la foto de grup que encara no tenim. Jo he estat este cap de setmana per ahí dalt, i no veges com ha plogut, dir-vos que portava els peus de gat i l'arnés al cotxe per si els del temps s'enganyaven.
Jo tornaré a Barna el cap de setmana del 24-25 d'abril però puja amb mi tota la familia: xiqueta, nebot, cunyada i germà per fer la despedida de l'any; així que no crec que puga escapar-me.
l'últim cap de setmana que pujaré a Barna és el del 21 - 22 juny per fer uns examens i acabar de posar unes quantes agulles. Eixe serà bon cap de setmana per desestresar-se amb posibilitat d'ampliar un parell de dies més.

Dir-vos que jo he vist amb Vicent un 5% (Tal volta menys) de la zona que té Catalunya per gaudir de la natura i sobretot de la roca, no pergau l'oportunitat:

Victor: ahí dalt segur que ningú es pregunta si l'ordinador fa ruido o no funciona
Javi: Déjate de excusas i traete a la chica y la conocemos, y la engachamos a esto, claro, que tiene que estar arta de oir historias de trenes.
Kike: Está de vacances, sols fa falta que Arlin puga anar i li presentes tota eixa zona (si es que no la coneix), espera, que crec que volia fer la marxa de Denia Benidorm
Clara: Ja toca fer la foto amb el llibre en una ma i l'altra xapant (encadenant)
Laia: Bona zona que segur coneixeràs millor que nosaltres, acaba els examens i per amunt
Jose Miguel i Lara: Anem per amunt
Carlos: uffff, a mi me van a cortar a trocitos
Carles
Carles
Admin

Nombre de missatges : 83
Data d'inscripció : 01/03/2008

https://eltorronet.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Per a quan Catalunya? Empty Per quan catalunya?

Missatge  Vicent Lluís Dc Maig 14, 2008 1:02 pm

Doncs si, la bici va ser la meva a acompanyant en el viatge de pujà cap a tarragona (però ella dins el cotxe), lo cert es que no he pogut fer molt us d´ella doncs amb este temps... ahir vaig fer una eixideta i la veritat es que molt be doncs es prou pla i es pot treballar molt be la resistència. per cert es la bici de carretera.
El diumenge si el temps ens deixa farem una ixideta per escalar.... espere que per ahi baix tb vos menegeu.
Bueno ja dieu algo si podeu pujar, jo el pis el solte el dia 30.

Bò, men vaig a fer una guardia. ADEUUUUU tongue

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Per a quan Catalunya? Empty Re: Per a quan Catalunya?

Missatge  laia Dg Maig 18, 2008 1:05 pm

ei!doncs la veritat es ke si aneu cap amunt i n'hi ha lloc...a mi m'agradaria anar. I bueno, si no pot ser tan lluny, a vore si x lo menos anem algun dissabte o diumenge x aci propet, q almenys jo ja fa temps ke no faig res...i encara ke he d'estudiar m'apetix moooolt! study Si algu te ganes d'anar algun cap de setmana d'estos ke diga algo...
vinga adeuu! Razz

laia

Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 30/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Per a quan Catalunya? Empty Re: Per a quan Catalunya?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum