Esports de Muntanya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Ens veem al vendrell!!!!

3 participantes

Ir abajo

Ens veem al vendrell!!!! Empty Ens veem al vendrell!!!!

Missatge  Vicent Lluís Dc Set 24, 2008 3:05 pm

WOla aventurerssssss!!!!!!!!!

Jo crec que ja va sent hora d´escalfar aquesta pàgina que l´estiu esta molt be i tal,... però tot s´acaba i les quedades s´organitzen més de tant en tant; pèro el més important és que no deixen d´organitzar-se.
Jo aquesta setmana pareix que ja escomence a situar-me en el vendrell, ja tinc pis estable, mitjanament adequat, avui pareix que comencem a entendre-mos un poc millor alumnes-professor.... xo falta encara veure on es pot anar a entrenar,jeje; tarragona ja queda un poc lluny per baixar tots els dies al rocòdrom, això no lleva que un dia a la setmana si vaja a vorel clar.
Però ara acabe de tindre molt bones noticies!!! El SECRETARI!! sí sí, eixe al que no se li veu mai el pel!! XE que ve demà a passar tot el cap de setmana ací per escalar!!!!!!!!!!
XE QUE BÓOOOOOO.
Justament ahir vaig parla amb dos companys d´ací per anar el dissabte i diumenge a escalar a Margalef (zona d´escalada desconeguda per ara), aixi que el cap de setmana d´escaleitors frikis ansiosos es prolongarà de divendres fins dilluns (doncs jo dilluns tp treballe). El tema es que nose si el divendres ja pujarem a margalef o escalarem per ací.... nose m´ha vingut tot de sopeto i ta per concretar.

Altra cosa... Xarli!!! La Montse m´ha comentat que per ací prop del vendrell hi han zones per fer psicobloc, diu que ella ha vist gent enganxada i "volar"; tios/a a vorer si ho provem d´una vegada, QUE JA TOCA EXPERIMENTAR SENSACIONS NOVES!!!

Bueno i poc més que contar, qua ja vos informarem del cap de setmana molongo xupiguai que ens espera.

I espere que per ahi tb estigueu llevant-li la pols a les cordes (a la de javi abans d´escalar tindrem que passar-li la gamussa), i pareix que el temps esta de la nostra part, avui ja no plou, hi ha algún nuvol però no fa por d´aigua.


AGUURRRRRRRRSSSSSSSSSSSS NEEENEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS cyclops en que vies vos claveu, jejeje

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Ens veem al vendrell!!!! Empty Re: Ens veem al vendrell!!!!

Missatge  Carles Dv Set 26, 2008 3:00 am

ale ale. A disfrutar-ho !!!!!
Jo tampoc podia creure que el Sr. Secretaria anara tot el cap de setmana a escalar a una escola desconeguda i a més a més fòra de la provincia. Que cabronssss

Vaig quedar amb ell el dimecres pel matí per a passar tot un matí recordant aquells coses com: fer-se el 8, posase els peus de gat, mullar el magnèsi etc... tothom no creia que el Sr. Secretaria anara a vindre el dimecres. Però la plutja ens va fastidiar el dia. Altra volta serà.

Tema psicobloc: ara fa una miqueta de rasca per a tirar-se a l'aigua . . .

nosaltres este cap de setmana segurament no farem res, Jonàs se'n va a Cadiz, Laia no podia crec i Victor? i Victor? crec que canviarem la frase del club. i Javi? canvia a i Victor???
Ara en passar festes em faré amb una clau del Bulder perquè sino açò no pot ser. Per cert les festes les passaré a San Cugat, espere arribar a Sella mes que siga a l'Aurora i pel 17 d'octubre altra volta per a dalt i ja sols queda 1 mes pa la opo.

Disfruteu-vo i feu fotos
Carles
Carles
Admin

Nombre de missatges : 83
Data d'inscripció : 01/03/2008

https://eltorronet.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Ens veem al vendrell!!!! Empty Re: Ens veem al vendrell!!!!

Missatge  laia Dv Set 26, 2008 10:54 pm

Oola!com per ahi dalt??molta aigua??weno esperem que vos faja bon temps i pugueu escalar molt; ara ke ja de una javi s'ha animat cal aprofitar!

Que jo si que puc este cap de semana, carlos...si lliges açò,si tu tb pots i vols, i si el temps ens ho permet, avisam i nem!

Vinga que la semana que ve son festes ja!adeuu!

laia

Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 30/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Ens veem al vendrell!!!! Empty Re: Ens veem al vendrell!!!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum