Esports de Muntanya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Com ens va agradar tant Montanenjos. REPETIM!!

2 participantes

Ir abajo

Com ens va agradar tant Montanenjos. REPETIM!! Empty Com ens va agradar tant Montanenjos. REPETIM!!

Missatge  Vicent Lluís Dt Set 30, 2008 11:53 am

El pròxim pont del 9 d´octubre hem parlat de montar una eixideta cap a Montanejos. Jo aniria directe des de Tarragona i els dies... estan per concretar. Jo crec que aniria be anar divendres, dissabte i diumenge. El tema de dormir... no ens compliquem (com sempre, jeje); el cas es que quan vam estar allí ens van comentar que el que es pot fer es deixar el cotxe al parking (en el que dormen les furgos) i montar la tenda al costat per pernoctar solament, que la gent ho fa i no diuen res. Per tant ens devem agenciar tendes del descatlçópn, de facil muntatge i desmuntatge.
Per ara cert i segur som javi i jo. Laia segons lo que li axuxen en l´insti (l´eixida de festes és molt traicionera... jeje), a vorer si te sort i es comporten.
Per cert aquest cap de setmana per tarragona molt bé, pereix que avui l´esquena ja vol tornar al seu lloc, la tinc tota cluixida, però bueno, el tema es que hi ha que anar acostumant-la iiiii no hem de deixar de fer ixidetes!!! Açò es el començament d´una llarga continuitat (mesen va la xabeta en les paraules).
Bueno nois i noies, xics i xiques, xicons i xicones,... Per despenir-nos dessitjar-vos a tothom molt bones festes i que la resaca siga lo més lleugera i passatgera possible.
Ens veem después demà!!!!!!
AGURRRRSSSSSSSSSSS FRIKIPANDIS!!!!!

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Com ens va agradar tant Montanenjos. REPETIM!! Empty Re: Com ens va agradar tant Montanenjos. REPETIM!!

Missatge  Vicent Lluís Dt Set 30, 2008 3:15 pm

Per cert!! Que aquest dijous de festes, baixaré amb tren i aquest arriba a alacant a les 22:40, sabeu d´algú que estiga a eixes hores per alacant i que puge a Sella??
Bueno en cas de saber algo meu fer arribar, merci. ADEUUUUUU What a Face

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Com ens va agradar tant Montanenjos. REPETIM!! Empty Re: Com ens va agradar tant Montanenjos. REPETIM!!

Missatge  Carles Dj Oct 02, 2008 2:00 pm

ale ale, sense parar.

Bones festes a tots
Carles
Carles
Admin

Nombre de missatges : 83
Data d'inscripció : 01/03/2008

https://eltorronet.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Com ens va agradar tant Montanenjos. REPETIM!! Empty Re: Com ens va agradar tant Montanenjos. REPETIM!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum