Esports de Muntanya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

FEDERATIVA 2009

2 participantes

Ir abajo

FEDERATIVA 2009 Empty FEDERATIVA 2009

Missatge  Vicent Lluís Dl Des 15, 2008 4:34 pm

Ei com esta el tema de la federativa???? He pensat en aquestes vacances anar a Elx a demanar-les i aprofitar el viatge per escalar pe ahí baix.
Per cert, la pàgina de la federació del país valencià..... és una ful, els he tingut que escriure per assegurar-me de que cobreix la federativa; resulta que tb cobreix BTT sempre i quan no siga competició, i els he tornat a escriure per saber si també cobreix esquí de fons, esquí alpí (pista) i snowboard (en el seu cas no caldrà trau-mos el segur en cada forfaid), per curiositat entreu a la pàgina de la feec i voreu com esta tot especificat com deu mana. I per a més curiostat mireu com cambien les federatives d´una comunitat a l´altra, lo sert és que la nostra és més econòmica.
Fue-nos saber aquells qeu volen la federativa per arreplegar dineros i dades. Senyor secretari!!!! Que documentació vas haver de lliurar l´any passat? T´encarregues tu també enguany?? Jeje. Jo voldria tenir-la en mà abans del 12 de gener, per poder fer-la servir el cap de setmana del 17 de gener ací dalt. Per ara Jonas és un dels que m´ha dit que ell sí la vol.
OSTRA!!!!!!!! Estic pesant..... la bàsica no ens cobrirà l´snow o esquí de fons en el cas d´anar a andorra!!!!!!!!
EIIII NENGS!!!!!!!!!!! Aquestos nadals a trepar!!!!!!
tongue

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

FEDERATIVA 2009 Empty federativa

Missatge  Javi Dt Des 16, 2008 1:19 pm

Yo tengo que ir el 18 a elche, así es que quien la quiera que me lo diga
Javi
Javi

Nombre de missatges : 62
Data d'inscripció : 09/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

FEDERATIVA 2009 Empty Re: FEDERATIVA 2009

Missatge  Vicent Lluís Dt Des 16, 2008 4:51 pm

El 18 és aquest dijous!!!!!!!! Doncs jo sí la vuic. Dades Vicente Lluis Pérez Baldó; 48329022L, Data de naixement: 20/11/1983. Cra/ D´Alcoi Nº3 Sella (Alacant). Vuic la bàsica, si vols donam el teu número conter i et faig l´ingrés. Vaig a avisar a jonas i qeu et pege ell un toc.

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

FEDERATIVA 2009 Empty federativa

Missatge  Javi Dv Des 19, 2008 12:41 pm

Ey xicons, ja tenim les federatives 2009.

En gener o febrer torne a elx, així si algú la vol que m'ho diga.

Xao i TRAMitalizate
Javi
Javi

Nombre de missatges : 62
Data d'inscripció : 09/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

FEDERATIVA 2009 Empty Re: FEDERATIVA 2009

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum