Esports de Muntanya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

FONT MAJOR (aclarint dubtes)

3 participantes

Ir abajo

FONT MAJOR (aclarint dubtes) Empty FONT MAJOR (aclarint dubtes)

Missatge  daniAlemany Dj Nov 05, 2009 9:58 pm

Bones a tots i totes, en el meu primer post magradaria aclarir un forat negre d'informació el cual surt cada vegada que intente aclarir el perque avanç escalaven totes les vies de la font major..

Jo encara soc jove i l'unic que he trobat son opinions trasgiversades pel temps i d'altres factors, magradaria saber objectivament, els motius que van dur a la fi d'aquesta activitat, i si la llei va actuar mitjançant ordenances i bandos prohibint l'ús d'aquestes roques, o soles es va prohibir pregonant a peu de bar i tall de xapes.

perdoneu les faltes ortogràfiques i tingueu un bon diA...

daniAlemany

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

FONT MAJOR (aclarint dubtes) Empty Re: FONT MAJOR (aclarint dubtes)

Missatge  Carles Dc Nov 18, 2009 2:23 am

no tinc ni idea, sols se que un dia estaven, i altre ja no hi eren. coses del directe, supose
Carles
Carles
Admin

Nombre de missatges : 83
Data d'inscripció : 01/03/2008

https://eltorronet.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

FONT MAJOR (aclarint dubtes) Empty Re: FONT MAJOR (aclarint dubtes)

Missatge  Vicent Lluís Dj Nov 26, 2009 3:04 pm

En primer lloc benvingut Dani. I en segon dir: "que alegria veure que encara hi ha algú que es digna a escriure" a veure si entre tots aconseguim mantenir açò viu, jo estaré una bona temporadeta fora però açò pot servir-hi com a mitjà de comunicació i de narració de les meves escalades a Menorca (el diumenge faré la meua primera,... massa dies d´ací allà, jeje).
Respecte al tema plantejat... jo tp o sé a ciència certa, però... el tema es que per mal comportament d´alguns escaladors (i no esta gens bé generalitzar, doncs cada dia es veu que la gent que practica aquest esport és més diversa) unit al repelús que es té cap a ells i per tossuderia d´altres, una persona va considerar que el millor era treure les vies d´allí. Per a fer això també va plantar enredaderes (allí les podeu vorer) de forma que... Idea , ja tenia l´escusa perfecta per fer fora les vies. Esta clar que aquesta persona, vigilant de la FM, fins un punt estaria cremat per males passades que li farien i estaria carregat de motius, però jo crec que els temps tb han canviat i realment el poble es voria beneficiat si foren reequipades. Ara bé altre tema és qui té eixe material que es va llevar, el qual el té una persona del poble, que el va agafar "sense ser prestat", però qui liu demana? o l´altra opció és posar peles de la nostra butjaca, però tb caldria analitzar...eixes vies (que en un principi nosaltres posariem el material) serien disfrutades per nosaltres? peseu que eixe grau pica molt.
Bueno rumieu sobre tot açò i decidim entre tots.

Dani ja t´has comprat els peus o k???
I carlos i victor! Espere que estigueu arreant-li a les dominades.

Estem en contacte.

Salutacions des de Menorca

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

FONT MAJOR (aclarint dubtes) Empty ..escalador operatiu (actualment "angripat)..

Missatge  daniAlemany Dv Nov 27, 2009 9:41 pm

... a la fi la setmana pasada em vaig fer amb uns QUECHUA Vuarde Plus de 50 ñapos!.. el proper objectiu es el arnès, encara que es farà de rogar espere estrenarlo avanç de la desintegració dels peus de gat.
Respecte del tema tractat, sols dir que Martin i jo vam arrivar a muntar una chapa amb el poquet material que disponiem e intentarem martín amb mes èxit que jo fer alguna via.. però la cuestio, es que un funcionari de l'ajuntament que es trobava amb nosaltres ens asegurava la prohibició de l'activitat per bando(o paregut), aixina que hui per hui, això que tenim guanyat. Davant el problema del material, opine que demanar-lo seria alçar prou merda ara que el tema esta oblidat, aixina que per ara la solució pasaria pel tema econòmic.
Vinga gent! en voler anar a fer vies podeu contar en mi. dW [justify]

daniAlemany

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

FONT MAJOR (aclarint dubtes) Empty Re: FONT MAJOR (aclarint dubtes)

Missatge  Vicent Lluís Dl Nov 30, 2009 2:54 pm

El que sí està clar es que, sembla que es torne a tindre interés per part de la corporació mucipal per tornar a reequipar aquesta zona; així que tot és negociable.
En quan a arnés, dani, vaig vorer que al decatlón estaven prou bé de preu.

Adeu

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

FONT MAJOR (aclarint dubtes) Empty Re: FONT MAJOR (aclarint dubtes)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum