Esports de Muntanya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Diumenge 13/04 Guadalest

4 participantes

Ir abajo

Diumenge 13/04 Guadalest Empty Diumenge 13/04 Guadalest

Missatge  Carles Dl Abr 07, 2008 1:43 am

Canvi d'escola. Trasllat d'expedient tot el dia cap al barranc de Guadalest.

L'última vegada que vam anar l'estiu passat va estar d'allò més bé. Recorde que mentres pujava una via un tio es va possar al cim del castell amb una espècie de saxo soprano i tocava una música celta que em va possar els pels de punta i vaig pujar millor, impresionant.
També recorde que sempre que em tocava pujar a mi coincidia amb el torn de visites del cementeri i clar, no podia ser altre, a mi que em patinaven (encara patinen) els peus per la roca, que vergonya Embarassed Embarassed però de sobte una veu clamant diu:

ESTEU BONS??????

Ale, no valen excuses.

Consell: Seria interesant portar "Un" casco
Carles
Carles
Admin

Nombre de missatges : 83
Data d'inscripció : 01/03/2008

https://eltorronet.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Diumenge 13/04 Guadalest Empty Guadalesttttttttttt, Guadalestttttttttt,.......

Missatge  Vicent Lluís Dt Abr 08, 2008 7:48 pm

Si portarem "EL CASC" (persupost!!!!).
Aleshores xarli, tu tb t´apuntes?? vens de Tarragona volant fins a Guadalest per fer unes vietes amb els col.leges-frikis i pegar-te pinyotes.
Per cert.... ole ole i ole, tinc la guia del guiris i a més a més tinc la de Tubo (el que va equipar les vies), doncs l´altra vegada els croquis dels guiris no coincidien massa amb la realitat.
Lo de guadalest mola per què podem triar zones de sol i de sombra i així no agafar cap insolació com la del diumenge, que vaig passar una vesprada amb un mal de cap.......... Per cert anirem a dos parets noves, on la de la tarda es rica amb vies de 25-30 metres, a més a més per ahí també hi han vies de 3 llargs de uns 100 metres, una que pinta molt bé té 6a+, 6a i 5+.
bueno per ara som... laia, jo i,,,,, carlos????
Quedem a les 8:30 o a les 9:00? El tema es que la nit anterior hi ha concert però bueno el sacrificarem per poder difrutar de guadalest, guadalest, guadalest.....
Agurs afro

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Diumenge 13/04 Guadalest Empty Que chupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!...

Missatge  Javi Dc Abr 09, 2008 12:29 am

Sí que puc anar...el 13 libro...oeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe!!!!!!...pero estoy a años luz de los demas Crying or Very sad .
Ja parlem
Javi
Javi

Nombre de missatges : 62
Data d'inscripció : 09/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Diumenge 13/04 Guadalest Empty que ganetessss!!

Missatge  laia Dc Abr 09, 2008 4:23 pm

ei!que jo també puc anar el diumenge ja SEGUR SEGUR. Quan concreteu l'hora aviseu-me perfa! X cert...jo sóc més partidària d'anar a les 9 que a les 8:30...jeje. Vinga ja parlem! Very Happy

laia

Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 30/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Diumenge 13/04 Guadalest Empty A les 9 (8:15 secretari)

Missatge  Vicent Lluís Dc Abr 09, 2008 7:33 pm

Bueno, lamente donar la noticia de que Xarli Braun no ve. Així que per ara som tres segurs, BIENENNNNN!!!!!!! I el secretari i tot!!!!!!! BIIIIIIIIIEN BIEN BIENNNNNNNNNN!!!!!!! L´hora d´ixida nose, a mi em fa el mateix,quedem a les 9, perfect!!!! Encara que secretari.... per a tu quedem a les 8:15 ok???? jajaja.
Vinga aneu traent-li la pols a l´arnés, que l´estiu s`apropa i Montanejos ens espera!!!!!!!!!
ADEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUU geek

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Diumenge 13/04 Guadalest Empty Re: Diumenge 13/04 Guadalest

Missatge  Carles Dc Abr 09, 2008 9:17 pm

que barbaritat i quina gentà hi ha per ací. Ja era hora.
Jo no podré anar No No
Aneu preprant-vos que ja voreu quina pedra més bona. i no s'esvara quasi gens.
Victor?????

Javi tu a les 8:00
Carles
Carles
Admin

Nombre de missatges : 83
Data d'inscripció : 01/03/2008

https://eltorronet.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Diumenge 13/04 Guadalest Empty Res de concerts, eh??. Que os conozco.

Missatge  Javi Ds Abr 12, 2008 11:26 am

Eeeeeeeeeeeeeeeh!!!!...criate fama y echate a dormir......qui va arrivar´l'últim a la inaguració del bulder?????...tic-tac-tic-tac.............. EL PRESIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!...ah!, y sus buñuelos, jeje.

Guadalest, Guadalest.......hui fa molta calor i queda un día...porteu-vos aigüa.

Laia i jo tranquilets, eh??. Que jo, al menys, fa molt de temps que no vaig a la muntanya.

Doncs demá a les 9 en la plaça,vale????. A les 9!!!!. Ante cualquier cambio...¡ SE AVISA !. Com arribe demá i no haja ningú...desfaig el bulder,jeje.

Ale!!...pim, pam pum bocadillo de atún.

Vicepresident tens que vindre... Sad

Victor que pasa con victor??? Question Question Question
Javi
Javi

Nombre de missatges : 62
Data d'inscripció : 09/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Diumenge 13/04 Guadalest Empty ok!

Missatge  laia Ds Abr 12, 2008 10:21 pm

ok, dema a les 9 en la plaça

nuse si llegireu açò abans de ke mon anem, prk es un poc tard però...sabeu l'hora de tornada??

vinga fins demà!!

laia

Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 30/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Diumenge 13/04 Guadalest Empty Re: Diumenge 13/04 Guadalest

Missatge  Carles Dl Abr 14, 2008 1:15 pm

Laia i jo tranquilets, eh??. Que jo, al menys, fa molt de temps que no vaig a la muntanya.

Ja ja, no serà por oportunidades, porque mira que hemos dicho de ir a La Nucia i na de na, Laughing
Nadie quiere venire conmigo, joooooooooooooo Sad Sad Sad

Laia, tranquilitos??? como se nota que hace tiempo que no vas por la roca
Victor??? Victor se està preparando para darnos a todos un repaso brutal, preparemonos que quando se haga el 8 va a disfrutar de un tirón un 8c

Bo, segur que ho passareu d'allò més bé, per a quand la pròxima??
Carles
Carles
Admin

Nombre de missatges : 83
Data d'inscripció : 01/03/2008

https://eltorronet.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Diumenge 13/04 Guadalest Empty Re: Diumenge 13/04 Guadalest

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum