Esports de Muntanya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Diumenge 26/04

3 participantes

Ir abajo

Diumenge 26/04 Empty Diumenge 26/04

Missatge  Vicent Lluís Dt Abr 22, 2008 1:13 am

Donat que aquest cap de setmana baixe per motius socio-lingüistics; el diumenge vuic fer una trepadeta per la roca caliza del nostre poble. Així es que donat que el dissabte veldarem un poc amb motiu de la mani d´Alacant, propose fer una eixideta per la vesprada, a les 4 va be no??? doncs confirmat, a les quatre a la sombra el xop!!!
Bona setmana i FEU CALLO!!!

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Diumenge 26/04 Empty Re: Diumenge 26/04

Missatge  Carles Dc Abr 23, 2008 11:09 am

Callo, callo, pero en el cap perquè en les mans esta setmana està algo xungo.
Bo, espere que tingues més poder de convocatoria que jo, que al final el diumenge passat vam ser sols tres.
Carles
Carles
Admin

Nombre de missatges : 83
Data d'inscripció : 01/03/2008

https://eltorronet.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Diumenge 26/04 Empty Hi ha que fer grup

Missatge  Javi Dj Abr 24, 2008 1:34 pm

Ya sé Charly que el domingo deberia haber ido pero entre que estaba hecho polvo, mi abuela en el hospital y tio por segunda vez pues...como que no tenía muchas ganas de escalar.

Yo no sé vosotros pero pienso ( y no sé cuando ) que deberiamos ir haciendo unas cuantas escapadas de senderismo por ahí...bueno, a Bernia, font roja,etc...que sino el sensei nos mete en el tibet,jeje.

Jo treballe dissabte i diumenge pel matí

Ja parlem
Javi
Javi

Nombre de missatges : 62
Data d'inscripció : 09/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Diumenge 26/04 Empty Re: Diumenge 26/04

Missatge  Vicent Lluís Dj Abr 24, 2008 6:23 pm

Jo es que els caps de setmana estic liat (aquells que no estic a tarragona) i algun rato que tinc m´apeteix més anar a escalar. Pèro bueno, tb podeu montar algo vosaltes. Ara a l´estiu que tindré més temps, sí que montarem algo. Pèro bueno javi, que tu tampoc es que hages fet massa eixides per escalar (i falta es fa, jeje).
I jo ara tb tindré que anar deixant-me algun rato per anar amb bici, doncs hi ha que entrenar un poc per al camí de Santiago (entreu en btt, hi ha proposta per a demà).
Bueno javi, veent que no t´has comprometut..., ja verificaras si vens o si no el diumenge. Però no a ultima hora perfavor.

Bueno esta nit..... passà de domindades, estava dessitjant vindre per tocar la multipresa, per sert ja estic a sella (lògicament).
geek

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Diumenge 26/04 Empty Re: Diumenge 26/04

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum