Esports de Muntanya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Desmuntatge del boulder.

2 participantes

Ir abajo

Desmuntatge del boulder. Empty Desmuntatge del boulder.

Missatge  Vicent Lluís Dj Nov 20, 2008 2:20 pm

El millor seria quedar el dissabte per la vesprada, el diumenge no podrem doncs tenim bingo. El tema es que aquest cap de setmana ha de quedar tot fora ja!!!!
Si aconseguirem ser prou gent jo crec que es pot fer rapidet, així mentritant uns baixen el material els altres poden anar tallant les soldaures per llevar l´estructura.
Jo estaré d´oliva però solament arribar a sella aniré a la barraca.
A l´altre cap de setmana jo no baixe, així que Carlos podem anar a escalar!!!!!!!!!!! Inclus podem quedar en un punt mig entre el vendrell i Barcelona, doncs per vilafranca del penedés hi ha una escoleta, que no és gaire gran però hi ha alguna via xula; ja voras.... hi ha un 6b super xulo, un sostre en el que et poses completament horitzontal, és via per a foto, jajaja.
Bueno ens veem el cap de setmana, jo arribaré ahí demà a mig dia.
Aguurusssssssssss

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Desmuntatge del boulder. Empty Re: Desmuntatge del boulder.

Missatge  Carles Dj Nov 20, 2008 10:15 pm

Supose que parlem del cap de setmana del 22-23
Jo el dissabte pel matí estaré d'oliva a no ser que caiga un xaparral, per la vesprada estaré per la vila arreglant unes coses però supose que sobre les 18:00 estaré per Sella ja. De totes formes el diumenge pel matí també podriem quedar perquè crec que el dissabte no ens donarà molt de temps per a fer coses. També podriem quedar divendres vesprada a partir de les 19:00 jo ja soc a Sella.

Per a la setmana del 29 els meus pares se'n pujaran també per amunt, així que no crec que pugam anar a provar eixa escola. De totes formes d'açò ja parlem, el cal anar pensant ara és com fer un bulder "desmontable"
Carles
Carles
Admin

Nombre de missatges : 83
Data d'inscripció : 01/03/2008

https://eltorronet.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum