Esports de Muntanya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Crash Pads i boulder

+2
Javi
Vicent Lluís
6 participantes

Ir abajo

Crash Pads i boulder Empty Crash Pads i boulder

Missatge  Vicent Lluís Dl Gen 18, 2010 3:00 pm

Hola xicons, com va la cosa???? veig que teniu el tema aquest prou parat.
Vos informe, donat que ací a menorca la gent li tira més al bloc, estic començant a aficionar-me un poc a aquesta modalitat (ara molt limitat per la lessió de l´avantbraç que m´impideix fer força amb els dits). El cas es que he començat a mirar crash pads i he trobat una cosa que esta prou bé. És una petita agència anglesa que es dedica a vendre al per menor, sense intermediaris, el tema es que els productes estan molt bé de preu i la qualitat tb és bona (ho ha pogut comprovar per què un xaval té un crash pad d´aquestos nou i va molt bé). Ara tenen una oferta en els crash pads i demanant com a mínim dos ens ixira per 110 euros cadascún (despeses d´enviament incloses), crec que és una molt bona ocasió, sino comproveu preus i ja hem dieu.
L´ideal seria agenciar-nos 3 crash pads i així ja es podrien fer cosetes amb la suficient seguretat, a més aquestos tb es poden aporfitar en tenir el boulder. Jo estic dispost a comprar-ne un, que penseu vosaltres? si voleu es podria fer un pot entre tots els que escalem per comprar els altres dos.
Perfa difoneu aquesta entra entre tots i dieu-me coses.

Per cert parlant amb ma germana, vam comentar que seria interessant anar-hi al proxim pleno per a que la corporació comentara el registre d´entrada respecte al boulder. També es podria comentar o proposar, fer el magatzem enlloc de en el antic matador, fer-lo en els actuals vestuaris de la piscina (que pel que hem van comentar van a llevar-se).

Salutacions!!! cheers

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Crash Pads i boulder Empty Re: Crash Pads i boulder

Missatge  Vicent Lluís Dl Gen 18, 2010 3:14 pm

Perdó, no he diexat l´enllaç, és aquest: www.alpkit.com , també té sacs de dormir i demés material.

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Crash Pads i boulder Empty escalada

Missatge  Javi Dl Gen 18, 2010 7:54 pm

ýo estaría dispuesto a poner dinero e incluso comprar uno, no sé. Si colaboramos todos podemos comprar los 3.
En fin, se tiene que hablar. Ja parlem.

Demá de matí vos cridaré per concretat cosetes de la neu.
Javi
Javi

Nombre de missatges : 62
Data d'inscripció : 09/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Crash Pads i boulder Empty Re: Crash Pads i boulder

Missatge  Vicent Lluís Dj Gen 21, 2010 2:47 pm

Per favor, contesteu.......... és una oferta i no sé fins quan estarà. Per cert Victor hem va dir que sí.
Si això mireu vosaltres altre cosetes tb i anem comparant.

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Crash Pads i boulder Empty Re: Crash Pads i boulder

Missatge  Vicent Lluís Dj Gen 21, 2010 2:51 pm

Per a que aneu mirant preus vos deixe un enllaç de crash pads: http://www.climbingzone.es/tienda-online/19/Crash-Pad/Crash-Pad/21

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Crash Pads i boulder Empty respondre

Missatge  Javi Dv Gen 22, 2010 10:42 am

Hola sensei!!

La verdad que de los crsh estos no tengo ni idea de su calidad y de si son buenos o no. Si tú entiendes que son buenos y están a buen precio por mí para alante. Si realmente valen unos 55 euros yo compraría uno. Esta tarde le consultaré a un amigo si me recomienda estos crash.

A la tarde os llamaré desde la estación de benidorm a todos.

Un saludo
Javi
Javi

Nombre de missatges : 62
Data d'inscripció : 09/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Crash Pads i boulder Empty Re: Crash Pads i boulder

Missatge  Carles Dl Gen 25, 2010 1:44 pm

per mi be. però realment a quant eixiriem?
Carles
Carles
Admin

Nombre de missatges : 83
Data d'inscripció : 01/03/2008

https://eltorronet.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Crash Pads i boulder Empty Re: Crash Pads i boulder

Missatge  Vicent Lluís Dl Gen 25, 2010 2:02 pm

Javi en la primera entrada està el precio, saldria por 110 euros cada uno i si entras al úlitmo enlaces puedes comprobar precios (por lo que parece no lo has hecho).

AGURSSSS

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Crash Pads i boulder Empty cuentas

Missatge  Javi Dl Gen 25, 2010 9:16 pm

Ale nens un altre gasto més i damunt el sensei posant els punts sobre les ies Very Happy Very Happy

Viendo los precios de alpkit los 2 crash serian 180,37 + 26,86 de gastos de envío. Esto suma 207.23 que entre tres sería más o menos 69,10 (contando con victor, carlos y yo)

Espero que sean correctos los cálculos.

Ja parlem

Aguuuuuur
Javi
Javi

Nombre de missatges : 62
Data d'inscripció : 09/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Crash Pads i boulder Empty Re: Crash Pads i boulder

Missatge  Vicent Lluís Dc Gen 27, 2010 10:14 pm

Weno ja ho vam parlar per telèfon pero per a que quede constància és 110 cada crash pad més 3 euros de la moguda d´haver de fer dos comandes, total 223 a dividir entre 3 tot açò dona un resultat deeee: 75 leros. DE OFERTA!! JAJAJA


AAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Crash Pads i boulder Empty Re: Crash Pads i boulder

Missatge  jonas Dj Gen 28, 2010 11:22 pm

estic d'acord en comprar les colxonetes. Però per qüestions personals, com es viure fora de casa o no tindre ingresos, les meues despeses son inumerables de les quals es fan càrrec els meus pares en la seua faena.
No puc pagar més de 40eu, ho sent per que sóc coscient que el material que gastem cada volta que anem a escalar jo no vaig contribuir a pagar-lo. Però també sé que per tindre, tinc ls peus de gat foradats...
Crec que la millor forma, es fer un "fondo punky" entre tots. Quanta més gent sigam menys diners pagarem, serà molt més económic.
Després de parlar en vicent i fent càlculs:
Hi han 3 colxonetes demanades i pagades per vicent:
-1 la pagara ell (si després de tot podem ajudar-lo econòmicament millor que millor).
-les altres 2 estarien repartides entre la resta: per ara Javi, Carles, Victor i jo(40eu).
En el cas, que intentare fer-ho entendre (com supose que tots), que Laia, Dani Ramoncin i Piripi colaboren ixiriem a la suma de 32eu per cap!!! (223/7=32)
Ara per ara els càlculs serien aixina:
223-40=183 183/3=61eu
Salut i UNIÓ!!

jonas

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 11/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Crash Pads i boulder Empty Re: Crash Pads i boulder

Missatge  laia Dj Gen 28, 2010 11:52 pm

Hola!

Jo també estic disposada a participar en la compra. Estic igual que Jonàs, no dispose de massa diners, però de moment som prou gent, podem ser-ne més, i no eixim a massa per cap, aixina que compteu amb mi!

I per cert...podríem anar un dia a escalar per l'arc encara que siga, no? Que a vore si comprem material i després no fem res... VA ÀNIM!!! =)

Ja direu el que hem de posar cadascú i quan.

Un salut a tots!

Laia

laia

Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 30/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Crash Pads i boulder Empty Re: Crash Pads i boulder

Missatge  Vicent Lluís Dv Gen 29, 2010 8:21 pm

Moltes gràcies pels comentaris i molt ben especificat Jonas. Ahir vaig parlar amb Dani Piripi i hem va dir que ell sí participaria, falta confirmar Dani Ramoncin que el vaig trucar però tenia el mòbil apagat. En el moment ells dos facen el comentari, confirmaré exacte la quantitat; que com bé a dit jonas si sou tots serien 32 euros per cap.

Del tema de la recollida de diners s´encarregarà Javi i ell ja hem farà l´ingrés a mi.

En quan als crash pads arriben a ma casa el dimarts (si tot ha anat bé i no han naufragiat pel camí) així que si voleu la setmana que ve ja podeu anar a provar els blocs que té divisats victor cuol.
En quan al tema de quedar, carlos i javi hem van comentar que volien vorer si fixaven un dia totes les setmanes per anar a escalar que sembla que serà diumenges (que records d´aquells diumenge on la nostra activitat d´escalada era activa!! jeje); jo des d´ací vos envie els més forts ànims i la màxima motivació per al vostre reencontre amb la roca!!!

Salut companys i bones escalades

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Crash Pads i boulder Empty Re: Crash Pads i boulder

Missatge  daniAlemany Dv Feb 05, 2010 12:52 am

hola a tots i totes!.

no tinc massa que dir, sols que podeu contar amb mi. Economicament no soc solbent, al menys aquest segon mes de l'any... vaig prou sequet i no es l'unica despessa que he de afrontar. Però intentare tindre les peles el mes pronter posible.

perdoneu les faltes, dwsiau!

daniAlemany

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Crash Pads i boulder Empty Re: Crash Pads i boulder

Missatge  Vicent Lluís Ds Feb 06, 2010 3:18 pm

weno donat que dani ja ha contestat i dani italiana hem va donar la seua paraula, heu acortat que tots col.laborareu en la compra dels 2 crash pads, de manera que tindreu una despesa econòmica de 32 euros per barba (sou 7 persones). Demane per favor, que sigueu lo suficientment responsables i conscients de la situació i li doneu els diners a javi donat que jo per motius de distancia no els puc recollir, cosa que faria de bon gust ja que així vos trauria a escalar, ejeje.

Bo camarades, que passeu un bon cap de setmana!

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Crash Pads i boulder Empty Re: Crash Pads i boulder

Missatge  daniAlemany Dl Feb 15, 2010 8:38 pm

Vicent Lluís fare el que faça falta per lliurar-los avanç de que acabe la setmana, ara no els tinc pero aixo es cosa meva. inga!! salut i constancia!!

daniAlemany

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Crash Pads i boulder Empty Re: Crash Pads i boulder

Missatge  Vicent Lluís Dc Feb 17, 2010 10:49 pm

Tranquil dani, tampoc es per a que demaneu llimosna, ni recurriu a al furt,jjeje. vos done el telèfon de javi per si no el teniu 687759443

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Crash Pads i boulder Empty Re: Crash Pads i boulder

Missatge  Javi Dv Feb 19, 2010 1:12 pm

Ey, que tal??

Vicent quan pugues mandame por sms tu numero de cuenta y así te voy ingresando el dinero o si quieres el martes por la mañana te llamo y me lo das.

Cuidado al resto con mi numero de teléfono que ese no lo tiene todo el mundo Very Happy Very Happy .

Carlos que fem??. Si sale buen tiempo escalamos mañana sabado??, aunque eso de bueno...es que el domingo celebro por la mañana el cumple de mi sobrino.

Ah!! para los que le interese, me he enterado que una peña de alcoy va a hacer el dia 27 de febrero una ruta desde alcoy a benidorm. Yo trabajo pero voy a ver si me lo cambian y puedo ir. Bueno, un aludo y hasta pronto.

Tenemos que juntarnos más.
Javi
Javi

Nombre de missatges : 62
Data d'inscripció : 09/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Crash Pads i boulder Empty Re: Crash Pads i boulder

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum