Esports de Muntanya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

A esquiar se ha dicho...bicho!!!...yupiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

2 participantes

Ir abajo

A esquiar se ha dicho...bicho!!!...yupiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! Empty A esquiar se ha dicho...bicho!!!...yupiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Missatge  Javi Dl Des 01, 2008 11:28 am

Un amigo y yo estamos pensando quitarnos el mono de ir a esquiar. Estamos pensando ir el dia 8/12 y a lo mejor el 9/12 aunque es el puente y estará petao. Tambien queremos ir el 13 y 14 de diciembre. Aunque no tenemos claro si ir a sierranevada, javalambre o valldellinares.

Si a alguno le interesa que lo diga

P.D; este fin de semana han hecho una caminata y se lo hanpasado pipa a pesar del frio. A vore si coincidimos y hacemos algo.
Javi
Javi

Nombre de missatges : 62
Data d'inscripció : 09/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

A esquiar se ha dicho...bicho!!!...yupiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! Empty Re: A esquiar se ha dicho...bicho!!!...yupiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Missatge  Vicent Lluís Dj Des 04, 2008 2:50 pm

Jo el cap de setmana aquest, el pont, ni de conya, hi ha molta feina i és SANTA BÀRBARA. El del 13 que és el seguent, no baixe. I m´han proposar d´anar a fer escalada amb gel, però clar sempre i quan aconseguixquen material per a mí, i si no molaria anar a surferjar ja però clar, a mi em ve fatal baixa a javalambre doncs em queda encara més lluny que anar Andorra i damunt he de pagar peatge.
XEEE, aquest cap de setmana passat vam tornar a fer un altra intentona de provar la clàssica, varem anar fins les parets però fotia un fred que al final "nada de nada" vam anar a fer un petit trekking i au.
A veure si a la pròxima hi ha més sort.
A veure si ens veem aquest cap de setmana xavalins. Per cert tb m´han proposat anar a fer esquí de fons allà al gener-febrer, jejejeje rendeer .
AGURRRSSSSSSSSS

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum