Esports de Muntanya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

cap de setmana 16-18

2 participantes

Ir abajo

cap de setmana 16-18 Empty cap de setmana 16-18

Missatge  Vicent Lluís Dt Oct 14, 2008 12:03 pm

Bueno tinc molt poc temps doncs abans e enviat el e-mail i no m´ha deixat i sa borrat tot.
Que al final aquest cap de setmana baixe amb tren així que el divendres vesprada puc escalar i el diumenge tb, així que si algú pot que meu diga.
altra cosa que el dijous arribe a les 11 a alacant així que si sabeu d´algú que sobre eixes hores puge a sella feu-meu saber perfavor, gracies.
que molt bó el reportatge, encara que sembla que sempre estem de festa, jeje, això tb va bé. I molt bo el balanç d´activitats la veritat es que n o ho sembla però si hem fet cosetes.
Ostra tinc bones noticies, el de la tenda bicis m´ha dit que tinc cuadre nou, per el tema de la garantia (per si no ho sabeu sem va trencar el cuadre en el camí de sant jaume). El divendres aniré a vorel, el de la tenda diu que es una passada que m´han donat l´ultim modelo així que aprofitaré per fer-li algún canvit a la bici tipus suspensió, manetes de canvi,... doncs la pobra després de 9 anys aguantant-me seu mereix.
bueno vaig a classe, ja xarrem.
per cert que que faig del material? jo tinc una corda ací, la baixe el cap de setmana amb tren? caldrà?? aahi ens ella esta la que tens tu carlos i la meua antiga, es per no baixar tan carregat, bueno ja em dieu algo, però si es necesari la baixa, tb tinc qu ebaixar el arnes de victor i el meu i tb tinc un joc de cintes. bueno ja em dieu.a
agurs

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

cap de setmana 16-18 Empty A escalar se ha dicho

Missatge  Javi Dt Oct 14, 2008 2:38 pm

Me has leido el pensamiento...que??, com???...no te entiendo,jeje. T acuerdas??. Dos dias más y no sé que hubiera pasado Very Happy Very Happy

Yo tambien estaba pensando lo mismo sobre escalar este fin de semana. Yo me apunto. Ah??, y pagaré los cafés que debo...o no??. Rolling Eyes Rolling Eyes

Me alegro...bici nueva que buen rollo.

Ah??, y acuérdate de la pedazo de cuerda que tengo. Que tiene ganas de ser usada ya...que desde que habeis estrenado las nuevas. Yo voy a llevar la naranja y las cintas.

Bó ja parlem.

Y recordar: TRAMitalizate
Javi
Javi

Nombre de missatges : 62
Data d'inscripció : 09/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

cap de setmana 16-18 Empty Re: cap de setmana 16-18

Missatge  Vicent Lluís Dc Oct 15, 2008 11:35 am

Javi. Tu quan pujaras a sella? pujaras el dijous? es per si puc pujar-men amb tu.
Aleshores fem planing, el divendres quedem a les 16:00 en la plaça per anar a escalar ok? jo no baixaré material solament arnesos.
El diumenge jo per la vesprada a les 5 tinc reunió de la barraca, aleshores per mi em molaria anar de matí, quedem a les 9 a la plaça, ok??
confirmeu asistències (dels dos dies).
agursss camarades

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

cap de setmana 16-18 Empty que dolor

Missatge  Javi Dc Oct 15, 2008 3:06 pm

El jueves no subo porque me quitan las muelas del juicio asíq ue el viernes no sé como estaré aunque me gustaría ir a escalar.

El sábado por la noche tengo un cumpleaños pero quiero ir a escalar que tengo ganas.

Ja parlem i ja voré si el divendres puc anar. Ja et dic algo el dijous per la vesprada.

Y recorda; TRAMitalízate
Javi
Javi

Nombre de missatges : 62
Data d'inscripció : 09/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

cap de setmana 16-18 Empty hui s'escala??

Missatge  Javi Dv Oct 17, 2008 11:15 am

No sé si podré ir pero, hoy viernes vais a escalar???

Segun el inm esta tarde va a hacer una tarde perfecta; nublado, sin viento y con 22 o 24 grados en Sella.

Tinc el mono. Pero empezando por abajo.

TRAMitalízate!!!!!!

VICTOOOOOOOOOOOOOOOOOOR!!!!!!...on estás??????? Laughing Laughing
Javi
Javi

Nombre de missatges : 62
Data d'inscripció : 09/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

cap de setmana 16-18 Empty Re: cap de setmana 16-18

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum