Esports de Muntanya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Dominades divendres 30!! i cap de setmana!!!

5 participantes

Ir abajo

Dominades divendres 30!! i cap de setmana!!! Empty Dominades divendres 30!! i cap de setmana!!!

Missatge  Vicent Lluís Dg Maig 25, 2008 12:41 pm

Aques divendres baixe cap ahí, així que aprofitaré per sobar un poc la multipresa i així donar un poc més de descans entre series a victor i carlos, els quals ja no podran ni posar-se la camiseta dels mujicàncamos que els hauran eixit a l´esquena de tanta dominada, jeje.
Aleshores la idea es anar com sempre, sobre les 10:00 i a més aprofitem per concretar la data de Montanejos, QUE JA HO TENIM AHÍ.
com esta el tema per fer algo el cap de setmana? algo suavet el diumenge no? Si el temps ens ho permet!!!
ENS VEGEM EN LA SALA TORTURES pale

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Dominades divendres 30!! i cap de setmana!!! Empty Re: Dominades divendres 30!! i cap de setmana!!!

Missatge  Carles Dg Maig 25, 2008 9:51 pm

Nenas que viene, que viene, uffff, tendremos que enseñarle a ese Catalàn como se escala por akí por la provincia

De moment, el dia de Dominades nosaltres el feiem DIMECRES, així per al cap de setmana els músculs estaven una mica descansats. Jo el divendres tinc assaig de la Rondalla, però en acabar pujaré. Faré les dominades del dimecres de totes formes i el divendres alguna caurà també, jajaja

Per al cap de setmana Un poc xungo. Jo podria diumenge de matí, i no ho tinc molt segur. De totes formes ja veiem com ho fem.

Bo ho tornaré a dir per si algú s'anima: DIJOUS TARDA ROCO NUCIA????? cheers cheers cheers

fEM CLUB QUE L'ESTIU JA ESTÀ AHÍ
Carles
Carles
Admin

Nombre de missatges : 83
Data d'inscripció : 01/03/2008

https://eltorronet.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Dominades divendres 30!! i cap de setmana!!! Empty cap a Irlandaaa!!

Missatge  laia Dc Maig 28, 2008 10:14 pm

hola!!
pus si aneu este diumenge algun ratet aviseu-me xfa...ke si porte bé els examens i això aniré ke tinc moltíiissimes ganes!!

ademesss m'han donat una beca per anar a Irlanda tot el mes de juliooool!!(yujuuuu) i tindré ke aprofitar ara, ke sino kuan torne...jeje

pos aixo si aneu deixeu algo escrit x aci, i ja vos avise si puc anar!
adeuu Laughing

laia

Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 30/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Dominades divendres 30!! i cap de setmana!!! Empty Re: Dominades divendres 30!! i cap de setmana!!!

Missatge  Javi Dc Maig 28, 2008 10:31 pm

Enhorabuena laia!!!

Xiquets ya podemos ir a irlanda a escalar.., yupiiiiiiii!!!.., se puede ir en tren,jeje.

El sensei torna...madre mia...y yo en baja forma...El viernes iré a rentabilizar la multipresa...

Charly ya me diras que hago con mi lesion...

Per cert...El Tram arriba a Benidorm...cada MITJA HORA!!!!. Fent tram!!!!...Tramitalizate!!!
Javi
Javi

Nombre de missatges : 62
Data d'inscripció : 09/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Dominades divendres 30!! i cap de setmana!!! Empty tram tram...

Missatge  laia Dj Jun 05, 2008 12:01 am

gracies!

x cierto javi, me he sacado la tarjeta del TRAAAM!!
y lo cojo todas las mañanas pa ir al insti!!
si la final cn la propaganda ke aces acabaremos yendo todos en tren a todos los laos...

pero a ver kuando ponen el tram hasta los institutos, ke me toca acer transbordo en benidoorm!!
jeje

pus res, jo esta semaneta a estudiar, ke ja es l'ultima d'examens...a vore si despres m'anime i faig algo!!

adeuuuu! Razz

laia

Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 30/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Dominades divendres 30!! i cap de setmana!!! Empty Re: Dominades divendres 30!! i cap de setmana!!!

Missatge  Carles Dj Jun 05, 2008 12:43 am

moltes felicitats per eixa beca i per eixes notes.

Dius que a la setmana que ve estàs per Sella, doncs si vols i si el temps ens deixa quedem una vesprada i fem algo per l'arc que estic que no puc més estresat, estresat.

a mi m'aniria bé crec que dimarts vesprada a partir de les 19:00, que ara tinc que treballar un poquet més
Carles
Carles
Admin

Nombre de missatges : 83
Data d'inscripció : 01/03/2008

https://eltorronet.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Dominades divendres 30!! i cap de setmana!!! Empty Tram informa...Per a Laia

Missatge  Javi Dj Jun 05, 2008 11:07 am

De escalar ni hablo porque no sé cdo iré...

Por ahora la estacion de Benidorm es de Sella...adivinar quienes estamos allí por ahora...muy bien!!!...Kik y yo. Si nada cambia el lunes y martes estoy por la mañana allí,Laia.., a ver si nos vemos. POr cierto, espero que te hayas sacado el Macrobono 30 jove. Ja em dius algo,cum laude ( se escribe así????)

Y recordar...utilizar el tram!!!...no contamina, económico y sobre todo...seguro!!!

Viva el Tram!!!!!!!! Razz Razz Razz Razz
Javi
Javi

Nombre de missatges : 62
Data d'inscripció : 09/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Dominades divendres 30!! i cap de setmana!!! Empty El Tram se renueva...listo para escaladores

Missatge  Javi Dj Jun 05, 2008 3:22 pm

Tram informa para usuarios escaladores:

Ahora el Tram benidorm-alicante cada 30 minutos!!!!. Y benidorm-denia cada hora.

Nos deja cerca del Masacarat!!!!!

Tramitalizate!!!
Javi
Javi

Nombre de missatges : 62
Data d'inscripció : 09/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Dominades divendres 30!! i cap de setmana!!! Empty Rocodroms a Ibi.

Missatge  Clareta Dt Jun 10, 2008 2:18 pm

Hola xicones i xicons, com va tot?
Aci estic per a donar-vos la informació que em demanareu amb una trucada de telèfon inesperada, jejeje

Encara que estic molt endarrerida amb l'escalada ( i no és que no haja volgut fer rés), m'he informat de tot el que es necessita per a poder provar el rocodrom d'Ibi..

En primer lloc vos pose un ellaç on podeu llegir la normativa de les instalacions:
http://www.ibivirtual.com/web/deportes_uso_instalaciones.htm de totes maneres deixe una còpia impresa al bulder, val?

Per altra banda:

  • Horari Poliesportiu.
    De dilluns a divendres: de 9'00 a 13'00 hores i de 16'30 a 23'15 hores.
    Dissabtes: de 9'00 a 21'00 hores.
    Diumenges: de 9'00 a 14'00 hores.
    Es comunica a tots els usuaris de les instalacions esportives, que l'hora de tancament de les dutxes serà a les 24'00h de dilluns a divendres, a les 20'00h els dissabtes i a les 14'00h els diumenges.


  • Per a la reserva de pistes (rocodroms exterior o interior), s'haurà de telefonar dos dies abans al telèfon 96 555 06 08. Exemple: Telefonem el dimarts per a anar dijous.

  • És necessari estar federats i poseir el carnet de sòci del poliesportiu (30€ anuals, amb dret d'emprar qualsevol instalació).

  • En cas de no tenir el carnet, és pot pagar l'entrada: 3'25€ per persona (4'25€ amb llum). Imprescindible estar federat.



I res, crec que ja està tot, si teniu qualsevol altre dubte,ja m'ho dieu.

Clareta

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 26/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Dominades divendres 30!! i cap de setmana!!! Empty tanta tecnologia...

Missatge  laia Dc Jun 11, 2008 5:17 pm

eiii!
ke no he pogut llegir res d'aci estos dies perque en tota la semana no em deixava entrar a la pàgina...no sé ke passava. Neutral
de totes formes he estat per aci baix tota la semana, aixina ke res...
el cap de semana hi ha algu en ganes de fer algo??
a mi em keda un examenet nomes Laughing aixi ke si a algu li apetix anar a l'arc este cap de setmana ke avise, ke aci n'hi ha una interessada! (aixo si no plou,perke ara mateix està caent una de aigua)

vinga adeu!!

laia

Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 30/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Dominades divendres 30!! i cap de setmana!!! Empty Re: Dominades divendres 30!! i cap de setmana!!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum