Esports de Muntanya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Cap de setmana del 24-26

3 participantes

Ir abajo

Cap de setmana del 24-26 Empty Cap de setmana del 24-26

Missatge  Vicent Lluís Dt Oct 21, 2008 11:40 am

Aquest cap de setmana torne a estar per ahi baix. Així que m´agradaria anar a escalar el divendres 24 per la vesprada, jonás en un principi ja va confirmar.
I l´altra eixideta la podria fer el diumenge de matí però fins allà a la una, aleshores demane aquells en els que puga quedar el diumenge màxima puntualitat, per no passar-me jo tres quarts d`hora esperant-me al mig de la pla plaça. I l´hora del diumenge la bona seria a les 9:00.
Bueno ens veem divendres, que tenim material pendent per recollir (a no ser que sens haja adelantat algú).
deuuuuu frikis de la pedra

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Cap de setmana del 24-26 Empty Re: Cap de setmana del 24-26

Missatge  Carles Dt Oct 21, 2008 9:04 pm

com està això? material per recollir? que ha passat? qui s'ha resistit?

Jo no podré acompnyar-vos fins que no acabe açò de la "opo" ja dieu alguna cosa i avore si som més puntuals....
Carles
Carles
Admin

Nombre de missatges : 83
Data d'inscripció : 01/03/2008

https://eltorronet.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Cap de setmana del 24-26 Empty material???

Missatge  Javi Dj Oct 23, 2008 10:32 am

Jo espere que el material siga d'abandono perque sino...seria el meu i..,jeje.

A vore si no plou i almenys puc anar el divendres.

Ja parlem
Javi
Javi

Nombre de missatges : 62
Data d'inscripció : 09/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Cap de setmana del 24-26 Empty Re: Cap de setmana del 24-26

Missatge  Vicent Lluís Dj Oct 23, 2008 1:51 pm

A veure... quin es el lema del club??? Arreplegar cap a casa,jejeje. Aleshores és impossible que siga nostre el material. Es d´un xic que es va posar a fer una via del nostre costat i desde la primera xapa anava despenjant-se total que quan va arribar a la tercera va desistir, va deixar un grillet (dels bons, amb els que no cal baixar rapelant xarli) i sen va baixar; es una 6a+ que jo he fet alguna vegada, es un poc puta la via perquè te algún passet que te gotes d´aigua però bueno. El cas es que no ens va donar temps a recollir el material perquè el noi i la noia es van agafar el seu temps per arreplegar el tenderete i ja sens va fer l´hora de tornar al poble, a+ la motivació ja estava per terra.

Bueno ja em dieu algo per a demà frikipandis. I si no aniré a probar la bici que demà ja la recull.
Tararí que te vi.... ja estic buscant info de Marroc.... sí es pot anar pel decert, he trobat un llibre d´un que ha fet 7 deserts amb bici. El mal es l´època de l´any en que és més interessant per fer-ho.

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Cap de setmana del 24-26 Empty escalada hui divendres

Missatge  Javi Dv Oct 24, 2008 9:48 am

Supose que no anirem, no??

En San Vicent está ploent. Q dius??
Javi
Javi

Nombre de missatges : 62
Data d'inscripció : 09/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Cap de setmana del 24-26 Empty Re: Cap de setmana del 24-26

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum