Esports de Muntanya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Club de escalada...MOVIMET!!!

3 participantes

Ir abajo

Club de escalada...MOVIMET!!! Empty Club de escalada...MOVIMET!!!

Missatge  Javi Dg Maig 18, 2008 10:27 pm

Hola a tots, tots, tots...

Estem pitjor que una parella...no ens veiem...estem separats i aço no potser...qui no está en tarragona está opositando sino estudiando o llevando trenes o perdido por el mediatic...( recordar usar el tram para moveros...no contaminareis y como estamos en crisis os costará más barato... Very Happy Very Happy ).

Estic en san vicent i tinc el mono...el gimnasio cerrado,en el rocodromo no me dejaban estar y encima no puedo ir a correr porque estaba lloviendo...NO POT SER!!!!!.

Aquest estiu ens espera grans aventures...Montanejos...Montanejos...mmmmm!!...ah!!...y montanejos. Tenemos que gastarnos la piel de las manos en la roca de montanejos...y si nos alquilamos una casa entre todos este verano allí???,jeje.

Hay que salir...la edad aprieta y no puedo estar mucho tiempo parado porque me oxido y eso no puede ser.Quiero subir paredes,quiero sentir el aire,quiero hacerme daño en las manos, quiero mirar hacia abajo y veros pequeños, quiero gritaros...CALLATE!!!..,JEJE,y sobre todo pasar más de un dia de risas con vosotros y ver SELLA desde arriba,en resumen...VAMOS A ESCALAR DE UNA VEZ CON MUCHA MAS FRECUENCIA!!!!!!!.

Bueno ja parlem. Sí al trasvase...PARA QUE NO LLUEVA TANTO!!!!!

P.d 1; Recordar...utilizar el TRAM...ecología y economia ( sobre todo para las salidas cuando nos vamos a escalar drunken )

P.d 2; necesito salir de mi casa este fine de semana.

P.d 3; para que no hayan quejas he utilizado el castellano y el valenciano... Cool
Javi
Javi

Nombre de missatges : 62
Data d'inscripció : 09/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Club de escalada...MOVIMET!!! Empty Re: Club de escalada...MOVIMET!!!

Missatge  Vicent Lluís Dl Maig 19, 2008 8:47 pm

EIIIII!!!!!!!!!! Si que estas oxidan-te si!!!! Com que no tens gent amb qui anar?? si carlos sols fa que dir-me que esta aburrit perquè no te amb qui anar.
Javi el tema de baix del foro es per a aquest cap de setmana. Veniu aquí a tarragona!!!.
Per cert xarli, he conegut altra zona d´escalada: "La Mussara", vaig estar ahir i hi ha molta faena per fer ahí. Molta molta molta
Bueno ja dieu algo si us atreviu a pujar, jejeje (es desafianttttt, jeje).
MOVIMENT PER EIXES TERRES DEL SUDDDDDDDD. Per cert mireu el tema de montanejos al foro!!!!
AUUURRRRRRRRRRRRRSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS cherry

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Club de escalada...MOVIMET!!! Empty Re: Club de escalada...MOVIMET!!!

Missatge  Vicent Lluís Dl Maig 19, 2008 8:49 pm

PER CERT!!!! Pugeu amb el tren que el tito Javi vos fa descompte, jeje. Aaa! Al pis estic jo sol, ho siga teniu llit de matrimoni i sofà disponibles

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Club de escalada...MOVIMET!!! Empty Re: Club de escalada...MOVIMET!!!

Missatge  Carles Dt Maig 20, 2008 1:42 am

algo m'havia dit el xicot este sobre la zona, però com que està un poc Bob Marley doncs no li vaig fer molt de cas, perquè va començar a soltar noms de penyes i no va parar i jo tot era dir-li que si, mentres prenia nom de totes elles, mentalment, clar.

Ací el temps, be i mal, bé perquè l'aigua fa falta, però malament perquè està tot molt molt banyat i ja fa 2 setmanes que no toque la pedra i aquest cap de setmana que puje per amunt no podré anar perqué puja tota la famili i segur que farà un temps superbò, ummm que moooo, esteu moonnns???

Javi, no t'ho penses dues vegades i tira cap amunt que les terres del nord estàn molt bé.

Esta nit hem estat Super Victor i jo Entrenant una mica al Bulder, molt més que el dilluns passat. Per als interressats el dimecres és dia de DOMINADES, estem seguint el programa que el mestre ens va deixar, jaja.

No se si vos ho creureu, però estic com tu Javi, però cada dia trac al gos fins al ceminteri, per aprofitar i vore la penya i dir, bueno, hui tampoc estic allí, demà serà, així tots els dies, però poc a poc, tot arribarà.

Segueix pensant que tant de trenets està afectant-te el cap. A vore eixes samarretes del tram per al club.
Recorda que Laia també li agradaria anar per amunt.

Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ostiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tireu per amunt

P.d encara em queda un any per acabar ahí en catalunya, caldrà buscar un altre curset per a continuar per eixes terres
Carles
Carles
Admin

Nombre de missatges : 83
Data d'inscripció : 01/03/2008

https://eltorronet.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Club de escalada...MOVIMET!!! Empty Montanejos

Missatge  Javi Dc Maig 21, 2008 12:23 pm

Oye que si quereis os pongo el AVE para nosotros con origen sella y destino tarragona...pero ya sabeis... A VEces va y A VEces no... Laughing Laughing Laughing Laughing .

No puedo subir este fin de semana porque trabajo...
Javi
Javi

Nombre de missatges : 62
Data d'inscripció : 09/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Club de escalada...MOVIMET!!! Empty Re: Club de escalada...MOVIMET!!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum