Esports de Muntanya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Escalada 14 de junio

4 participantes

Ir abajo

Escalada 14 de junio Empty Escalada 14 de junio

Missatge  Javi Dc Jun 10, 2009 12:09 pm

Atenció....qui s'apunta???.

Teniendo en cuenta que nuestro sensei está en ibiza aún nos podemosponer un poquito al dia en la escalada los que estamos en sella, aunque.....qui obrirá les vies, jajajaja.

Anem el diumenge a escalar????. Laia haurá acabat els examens i tindrá que obrir les vies,jajajajaja. Com dius tú....Charlyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, victoooooooooooooooooooooooooooooooooor. Que aquest cap de setmana no hi ha ball. Anem o no anem

Y recordeu una cosa molt important.........TRAM-italizate Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Javi
Javi

Nombre de missatges : 62
Data d'inscripció : 09/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Escalada 14 de junio Empty Re: Escalada 14 de junio

Missatge  Vicent Lluís Dc Jun 10, 2009 12:33 pm

Tinc males noticies....... aquest cap de setmana sí hi ha ball, jejeje. Però bueno, si el diumenge esteu amb molta resaca sempre podreu anar a buscar i provar blocs, per cert, a casa tinc un poc de SIKA, per si cal apegar algún canto en algún bloc molt dur. Si la voleu fer servir el diumenge, passeu per ma casa.
Bueno ja m`agenciat la guia d´eivissa aleshores ja podrem vindre a escalar sempre que vullguem.
Jo vaig el cap de setmana del 19-21 però no estaré gaire temps, si tinc alguna estoneta per escalar vos ho dic. Però el dia 26 ja torne definitivament!!!!!!! Prepareu-se per fer vida a la roca, jeje.

Salut i cyclops amb el que feu el dissabte a la nit, que després diumenge la impuntualitat ens corromp.

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Escalada 14 de junio Empty Re: Escalada 14 de junio

Missatge  Javi Dj Jun 11, 2009 11:22 am

Y en agosto estaras en ibiza???. Yo tengo vacaciones del 20 de agosto al 10 de septiembre, aunque el fin de semana del 4 de septiembre me voy a Madrid. Al final te quedas en ibiza?????.
Javi
Javi

Nombre de missatges : 62
Data d'inscripció : 09/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Escalada 14 de junio Empty Re: Escalada 14 de junio

Missatge  Vicent Lluís Dv Jun 12, 2009 12:52 pm

Encara no sé on estaré l´any que ve, el que sí se és que serà en Mallorca o Eivissa i igual trie com a primera opció Mallorca així la conec també, diuen que en Mallorca s´escala moltissim.
Doncs a finals d´agost es pot fer alguna eixideta i igual en tornar de madrid jo ja estic en Mallorca o Eivissa i hem pots vindre a visitar.
Per cert Javi, no busques la teua corda ni les cintes que estan ensenyant-se a parlar Eivissenc, jeje (les tinc jo ací).
deeuuuuuuuuuuuuuuu i que ho passeu molt bé el diumenge Laughing

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Escalada 14 de junio Empty Per fiii!!!

Missatge  laia Dv Jun 12, 2009 4:31 pm

Però diumenge pel matí? O per la vesprada?

A mi m'apetix molt anar, però sé que el dissabte em pegaré la festa per a celebrar que per fi he acabat!! Si no quedem massa matí o anem per la vesprada, m'apunte, però això si, no compteu amb que les vies les obriré jo...jejeje.

laia

Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 30/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Escalada 14 de junio Empty Re: Escalada 14 de junio

Missatge  Javi Dv Jun 12, 2009 11:18 pm

Si queires ir por la tarde pues ... se va, que te lo has ganado. Vicent esta en ibiza ( con mi cuerda y cinta!!!!! Twisted Evil Twisted Evil , jejeje), carlos en ibiza y falta saber jonas y victor y quien quiera venir.

Estem al principi, vicent no está aixina que....a obrir vies faciletes, yupiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy

Ya te digo algo mañana por la tarde, vale???

A10
Javi
Javi

Nombre de missatges : 62
Data d'inscripció : 09/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Escalada 14 de junio Empty Re: Escalada 14 de junio

Missatge  Carles Dl Jun 15, 2009 4:04 am

en Ibiza yo? eso me gustaria a mi, jeje.
Javi, siempre estas de vacaciones, joder con los del TRAM, Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Carles
Carles
Admin

Nombre de missatges : 83
Data d'inscripció : 01/03/2008

https://eltorronet.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Escalada 14 de junio Empty Re: Escalada 14 de junio

Missatge  Vicent Lluís Dl Jun 15, 2009 8:44 pm

Veig que el blog està més viu que mai!! jeje.
Així que vos faig goleta... Vinc de fer psico-bloc, i l´experiència m´ha molat molt!!! Damunt està molt aprop de Vila, demà repetisc. En la pàgina dels de friki escaladores tenen alguna entradeta on expliquen com arribar a una zona de psico en benidorm (no massa dificil).
El dia 27 estem anant cap allà!!!!
Per cert ahir vaig fer bloc en un sostre, era una travessia llarga i molt desplomada però amb bon canto; Xarli té una fotet; però javi, no la té perquè estava a Eivissa.
Diumenge que???????? Hem sembla que poc deguereu fer.
Vinga xicons que l´estiu ja està ací i a la peninsula hi ha un mun de roca per explorar.
FINS AVIAT! Exclamation

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Escalada 14 de junio Empty Re: Escalada 14 de junio

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum