Esports de Muntanya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Escalada a EIVISSA

3 participantes

Ir abajo

Escalada a EIVISSA Empty Escalada a EIVISSA

Missatge  Vicent Lluís Dc Jun 03, 2009 12:25 pm

Aquest cap de setmana passat vaig parlar amb Victor i estava molt decidit a vindre a Eivissa per escalar!!!!!!!! Seria idela que vinguereu el cap de setmana del 12-14 i allargar-ho els dies que vullgueu doncs jo el dimarts de la setmana que ve ja acabe les classes i eixos dies (encara no ho se com ens faran l´horari) però suponc que sobre la una del migdia ja hauré acabat i tenim tota la tarda per a escalar.
Va animeu-se i poseu-se a mirar bitllets, doncs quan més tart més cars seràn!!!!!!!!!

Ens vegem prompte ja per sella!!!!!!!!

I aquest estiu no deixarem respirar un moment la roca! Tinc moltes ganes de muntanya!!!!!!!!!!!!!

Vicent Lluís

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 04/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Escalada a EIVISSA Empty Re: Escalada a EIVISSA

Missatge  Carles Dg Jun 07, 2009 3:28 pm

si ja nes costa eixir del terme com per anar a Eivissa. jeje No estaria malament passar una setmaneta per ahi. per mi impossible.
Lo millor de tot es que tenim ja un explorador per eixes terres Laughing Laughing

Javi?????????
Carles
Carles
Admin

Nombre de missatges : 83
Data d'inscripció : 01/03/2008

https://eltorronet.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Escalada a EIVISSA Empty Queeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?

Missatge  Javi Dl Jun 08, 2009 1:30 pm

Para mi es un poco imposible ir a ibiza en estos momentos, aunque me gustaria.
Carlos, estoy de vacaciones y me puedes llamar cuando quieras y salimos a escalar. Este sabado me voy con tu cuñao pero cuando quieras podemos quedar. Que el sensei está mas fuerte que nunca y viene hacia aquí...dios!!!, jajaja.

Dime algo, charly per açi, per a quan podem quedar
Javi
Javi

Nombre de missatges : 62
Data d'inscripció : 09/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Escalada a EIVISSA Empty Re: Escalada a EIVISSA

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum